(Fastsætte de forskellige events dato - rullende 1 år frem )
Ingen events på nuværende tidspunkt
Indkomne forslag – ændring i vedtægter:
Punkt 9.2 Sammensætning ændres til:
Bestyrelsen, der består af mindst 5 og højst 8 medlemmer inkl. suppleanter, konstituerer sig med formand, næstformand, kasserer, sekretær og menigt bestyrelsesmedlem(er). Alle bestyrelsesmedlemmerne vælges blandt medlemmerne.
Bestyrelsesmedlemmerne vælges for en periode på 2 år. Halvdelen af bestyrelsesmedlemmerne er på valg i lige år og den anden halvdel i ulige år. Er der et ulige antal bestyrelsesmedlemmer, er den ulige halvdel af bestyrelsen på valg i ulige år.
Suppleanter vælges for 1 år ad gangen.
Brugerdagene er en 2 dages konference bygget op over et antal indlæg/workshops og en leverandør udstilling. Vores erfaringer viser at dette giver det bedste opbygning af netværk og sparring mellem vores medlemmer. Vi har tidligere været 120 deltagere fordelt på både medlemmer og leverandører. De sidste gange har vi været omkring 80 deltagere. Brugerdagene afholdes i oktober/november - gerne centralt i landet.
Temadag er et endags arrangement som gennem indlæg/virksomhedsbesøg/workshops belyser et tema. Temaet vælges ud fra tilbagemeldinger fra medlemmerne. Typisk er vi omkring 60 personer (heraf kun enkelte leverandører). Temadagen afholdes i april/maj.
Brugergruppen deltager i Microsoft Ignite på en fællestur hvor vi rejser sammen såvel medlemmer som leverandører. Brugergruppens formål med deltagelsen er: